12.11.14

COMO NIÑOS

Pues con 30 años y aquí nos teneis comprando miniaturas de furgonetas clásicas… Yo pienso que el tema no puede ser sano, pero cada vez que Ramon llega a casa con un 'juguetito' nuevo no puedo evitar sonreir y pensar "¡QUÉ MONADA!" Aunque delante de él me queje de que llena la casa de trastos.

Tenemos de todo: réplicas exactas, huchas, imanes, tazas, salvamanteles… ¡Hasta el felpudo de casa es una furgoneta!



Cualquier cosa que tenga una Volkswagen, a nosotros nos gusta.

Sí, lo sé, somos como niños… pero nadie es perfecto ;)


LOVE & JOY

6 comentarios:

  1. Ara sí que m'has tocat la fibra! ..... :-)))

    M'encanten! .... A que és un autèntic vici? ... A la que en tens una, ja es begut oli!

    Jo en tinc unes quantes, però amb el temps m'he anat tornant cada vegada més crític amb el que entra a casa. Primer perquè seria una ruina, i en segon lloc perquè trobo que hi ha moltes miniatures que, malgrat ser reproduccions de VW, tenen poc interès ...... Digueu-me purista ..... ...... jajaja.....

    Lo curiòs del cas és que, quan quedes enganxat a col.leccionar miniatures, a mesura que passen els anys, et vas tornan més nen i menys adult. .... :-) ..... Em puc estar hores mirant els detalls d'una d'aquestes obres d'art.

    Una abraçada!
    Alb.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajajajajja A que molen Albert?? jiji Nosaltres no som tan puristes...
      En realitat, qualsevol cosa que té una furgo ja ens fa gràcia...!
      Però és cert, cal acabar triant una mica perquè sinó haurem de sortir de casa per poder tenir totes les 'joguines' dintre!!!!
      Aviam quan ens ensenyes algunes de les teves 'joies' (hem vist algunes al blog... però volem més! jeje)
      Una abraçada ben gran!!!!

      Eliminar
  2. Jajajaja en el,fons tots sóm iguals. A casa entrem en una botiga i cadaescú acaba amb la seva joguina. Una VW rejoveneix l'ànima!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La veritat és que si raul!! Tenim l'ànima massa jove i tot jijiji :)

      Eliminar
  3. rao teniu tots, tanta rao, que s'encomana... els amics m'arriben a enviar fotos del que veuen per tot arreu i fins i tot m'ho compren.. tenir una furgo al cor es el millor que hi ha...
    vaig trigar, pero al final ho vaig aconseguir ........portar-ne una al coll.. i no me la trec ni per dormir... jejej

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A nosaltres ens passa igual amb amics i familiars, quan veuen una furgo sempre ens envien un comentari o una foto pel whatsapp jeje!!! Una abraçada ben gran xavi!

      Eliminar